wtorek, 5 sierpnia 2014

Hej! 

Oto mój pierwszy post na Blogspocie, już miałam dać sobie z nim spokój, bo myślałam, że go nie ogarnę ale trochę cierpliwości i udało się! No to może coś o sobie.. mam na imię Marzena mam 17 lat i mieszkam na Podkarpaciu. Robię zdjęcia od 4 lat. Na początku robiłam aparatem mojej przyjaciółki Karoliny, a na swój własny składałam przez 3 lata i w listopadzie 2013 roku w końcu kupiłam go - canona 600d i od tamtej pory jestem już całkowicie zakochana w fotografii :) W kwietniu kupiłam obiektyw - 50mm f 1.8 i już się z nim nie rozstaję. Bardzo bym chciała wiązać przyszłość z fotografią, ale zdaję sobie sprawę, że konkurencja jest ogromna i są marne szanse na spełnienie mojego marzenia, ale nie ma co gdybać. Dobra, ja kończę i poniżej załączam zdjęcia z sesji z Justyną! :)


































mod: Justyna Łacka

1 komentarz:

  1. przejrzałam cały blog i jestem pod ogromnym wrażeniem! cudowne zdjęcia, na każdym widać pomysł i staranność - a to się ceni. wielkie brawa! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń